روزنوشته های من

روز نوشته های من . . .

معرفی 5 وب سایت با طراحی جذاب و ویژه در جهان!

 

 

با پارسا دهقان همراه باشید تا با ۵ وب سایت جذاب آشنا شوید که از لحاظ موارد مهم در طراحی سایت عالی هستند!

 

وقتی پای طراحی وب سایت به میان می آید، بیشتر افراد دوست دارند که وب سایتی زیبا، جذاب و خاص داشته باشند. در این نوشته من پارسا دهقان قصد دارم تا شما را با ۵ نمونه از وب سایتهای جذاب و ویژه آشنا کنم. اگر قصد طراحی سایت شخصی خود را دارید، می توانید از وب سایتهای معرفی شده در این نوشته الهام بگیرید تا وب سایتی زیبا و متفاوت داشته باشید. وب سایتهای این نوشته، از نظر مواردی مانند گرافیک، تجربه کاربری، منوهای جذاب و… بسیار حرفه ای هستند.

 

 

 

 

 

۱. Rainforest Guardians
وقتی وارد این سایت می شوید، لحظاتی غرق در لذت و شگفتی خواهید شد! وب سایت Rainforest Guardians، مجموعه ای از نگهبانان جنگلها و محافظان محیط زیست است. هدف اصلی این وب سایت، افزایش آگاهی مردم درباره جنگل زدایی است. این وب سایت به شما این امکان را می دهد که از جنگلهای آمازون، روستاهای اطراف آن و بومیان این منطقه اطلاعات بیشتری به دست آورید. در وب سایت  Rainforest Guardians شما می توانید معنای واقعی تعامل را حس کنید. این وب سایت کاری می کند که شما را برای داوطلب شدن و محافظت از جنگلها ترغیب می کند. پارسا دهقان نیز مثل همیشه از محیط زیست حمایت می کند.

 

Rainforest Guardians

 

 

2. Feed
وب سایت Feed، یکی از بهترین و زیباترین وب سایتهایی است که شما مشاهده خواهید کرد. شما هم مثل من یعنی پارسا دهقان وقتی وارد این وب سایت می شوید، از طراحی سایت Feed و تصاویر زیبای آن شگفت زده خواهید شد. با ورود به این سایت، حس خوبی به شما منتقل می شود و از انتخاب چنین سایتی، احساس آرامش و راحتی خواهید کرد. برای طراحی سایت Feed از انیمیشنها، ویدئوها و تصاویر خلاقانه استفاده شده است. یکی از مزایای این وب سایت، تجربه کاربری بسیار خوب آن است. در این وب سایت، شما چندین راهنما را در بخشهای مختلف سایت مشاهده خواهید کرد که می توانید به راحتی به بخش های مختلف وب سایت بروید. 

 

Feed

 

 

3. Simply Chocolate
این وب سایت، بسیار اشتهاآور است و متعلق به یک سازنده شکلات دانمارکی است. اگر شما هم مثل پارسا دهقان عاشق شکلات هستید، با رفتن به این وب سایت آب از دهنتان راه می افتد. Simply Chocolate روی فروش انواع شکلاتها تمرکز دارد. نقطه قوت این وب سایت، ظاهر سه بعدی شکلات ها و نام خلاقانه محصولات است. طراحی سه بعدی تصاویر به گونه ای است که حس می کنید می توانید دستتان را حرکت دهید و آن شکلات را از روی صفحه نمایش کامپیوتر خود بردارید. در سمت چپ این سایت، CTA یا دعوت به اقدام جالبی را مشاهده خواهید کرد که به کاربران اجازه می دهد تا محصولات موردنظر خود را به سبد خریدشان اضافه کنند.

 

Simply Chocolate

 

 

4. ETQ
ETQ یک وب سایت زیبا و متمایز دیگر است که با استفاده از تصاویر زیبا و تایپوگرافی قوی، حس خوبی را در بیننده ایجاد می کند و روی محصولات خود تمرکز دارد. نکته قوت وب سایت ETQ این است که از تصاویر بسیار باکیفیت و پس زمینه های رنگی استفاده می کند تا کاربران روی محصولات اصلی سایت یعنی کفش ها تمرکز کنند.

 

ETQ

 

 

5. Mikiya Kobayashi
شاید نام وب سایت Mikiya سخت باشد؛ اما دسترسی به این سایت و استفاده از آن، بسیار آسان است. این وب سایت در زمینه فروش محصولات منزل و کارهای خاص فعالیت می کند. وب سایت Mikiya ابتدا در ژاپن ایجاد شد و بعدها به زبان انگلیسی ترجمه شد تا کاربران بین المللی بتوانند از آن استفاده کنید. در این وب سایت، عکسهای زیبا و انیمیشن های قوی را مشاهده خواهید کرد که باعث بهبود تجربه کاربری می شود. همچنین در این وب سایت از راهنماهای مختلف استفاده شده است تا کاربران به راحتی به بخش های دیگر سایت دسترسی داشته باشند. پارسا دهقان به شما پیشنهاد می کند حتما به این سایت یه سر بزنید.

 

Mikiya Kobayashi

 

 

 

 

به قلم : پارسا دهقان (دبیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد - هنرستان شهرک صنعتی طرازی)

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه:   

 

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش