روزنوشته های من

روز نوشته های من . . .

رابط کاربری UI Design

User Interface یا رابط کاربری را به معنای ساده تر می توان اینگونه توضیح داد که به کلیه اعمالی که دسترسی کاربر را در استفاده از محصول راحت تر می کند ui یا همان رابطه کاربری می گویند. طراح UI design وب سایت به مسائلی همچون المان ها در کجای صفحه قرار بگیرد؟ اگر کاربر برروی یک دکمه کلیک کند چه اتفاقی می افتد؟ هشدارها چگونه نمایش داده شود ؟ دکمه تایید کجا باشد ؟ و .... می اندیشد. رابط کاربری خوب یعنی کار با آن وسیله یا وب سایت ساده باشد. طراح رابط کاربری عموما باید مسلط به نرم افزارهای گرافیکی برداری و پیکسلی باشد.زیرا این مقوله نیاز مند طراحی است.
ادامه نوشته

معرفی 5 وب سایت با طراحی جذاب و ویژه در جهان!

وقتی پای طراحی وب سایت به میان می آید، بیشتر افراد دوست دارند که وب سایتی زیبا، جذاب و خاص داشته باشند. در این نوشته من پارسا دهقان قصد دارم تا شما را با ۵ نمونه از وب سایتهای جذاب و ویژه آشنا کنم. اگر قصد طراحی سایت شخصی خود را دارید، می توانید از وب سایتهای معرفی شده در این نوشته الهام بگیرید تا وب سایتی زیبا و متفاوت داشته باشید. وب سایتهای این نوشته، از نظر مواردی مانند گرافیک، تجربه کاربری، منوهای جذاب و… بسیار حرفه ای هستند.
ادامه نوشته

همه ی نوشته ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش