روزنوشته های من

روز نوشته های من . . .

چرا باید نرم‌‌ افزار اکسل Excel رو یاد بگیریم؟

اکسل Excel

 

 

چرا باید اکسل آموخت؟

وقتی اکسل یاد می‌گیرید هم در زندگی شخصی و هم در شغل حرفه‌ای که دارید می‌توانید صرفه‌جویی وقت داشته باشید و از طرفي به کسب درآمدِ شما …

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا اینقدر یادگیری نرم افزار اکسل مهم است؟ چرا در هر مصاحبه ای که شرکت میکنیم یک پای آن سوالاتی در خصوص این نرم افزار است؟

پارسا دهقان به شما پاسخ میدهد: این نرم افزار کاربردهای بسیار فراوانی در حوزه های مختلف دارد. خصوصأ در حوزه های مهندسی و مالی که مورد استفاده کارشناسان در رشته های مختلف مهندسی و نیز کارشناسان حوزه مالی مثل حسابداران است. پس بنابراین یکی از مهمترین مواردی که کارشناسان در حوزه های مربوطه باید به آن تسلط کافی داشته باشند آموزش اکسل است تا بتوانند در خصوص وظایف محوله از پس آن برآیند. مواردی از قبیل :

طراحی فرم ها و جدول ها
تهیه گزارشات مدیریتی
تهیه داشبوردهای مدیریتی 
رسم نمودارها
تهیه لیست حقوق و دستمزد
و بسیاری از موارد دیگر که از طریق این نرم افزار می توان آن را انجام داد ؛ پس یکی از مهمترین مباحثی که علاقه مندان باید به سراغ آن بروند آموزش نرم افزار اکسل است.

 

 

 

 

 

به قلم : پارسا دهقان (دبیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد - هنرستان شهرک صنعتی طرازی)

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه:   

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش